Jumaat, 17 Disember 2010

Kenangan Keluarga Ku

Dari kiri : Pak cik Leman, Isteri Pak Cik Leman, Mak Long, Mak cik Anong, Mak, Abah,
Bawah kiri : Kak Iju dan dua lagi kak sepupu yg aku x ingat nama.maaf ya.

Ini la dia sebahagian keluarga besar sebelah mak aku. Lama juga la kami semua x berjumpa. Sekali sekala datang umah pelbagai berita disampaikan dan nak diceritakan. Gelak ketawa bersama sepupu apabila teringat kisah2 lama. Seronok juga la layan semua sepupu aku nie. Mereka semua senior dari aku. Keakraban kami dah x boleh dipisahkan walaupun jarang berjumpa.
Kehadiran mereka ke rumah aku tengahari td sempat aku rakamkan. Untuk dijadikan kenangan kami sekeluarga. Baru aku tahu rupanya kehadiran pak cik ke rumah td sebab nak satukan anaknya dgn anak2 saudara mara terdekat...aku la jadi sasarannya. hahaha...entah le...insyallah ya  =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan